Regulamin

Regulamin kursów online – Kuźnia Języka Angielskiego

Niniejszy regulamin określa sposób i warunki działania Organizatora Kuźnia Języka Angielskiego oraz stanowi nieodłączny element oferty. Zaakceptowanie tego regulaminu jest warunkiem zapisania się na kursy on-line występujące w ofercie zamieszczonej na stronie: www.kuzniaangielskiego.pl.

I. DEFINICJE

  1. ORGANIZATOR – podmiot, który organizuje i przeprowadza kursy językowe online. Jest nim  firma Kuźnia Języka Angielskiego z siedzibą w Krakowie, przy ul. Bociana 4/29, zrejestrowana w CEIDG o numerze NIP: 7342721166 i REGON:120089292.
  2. UCZEŃ – małoletnia osoba fizyczna w imieniu, której działa opiekun prawny, która opłaciła kurs 
  3. CENNIK: cennik kursów językowych przez Internet podany na stronie http://serwer1748830.home.pl/autoinstalator/wordpressplugins3.
  4. REGULAMIN – niniejszy regulamin opisujący zasady i procedurę korzystania z usług online. 
  5. PLATFORMA – strona internetowa z kursami online znajdująca się na domenie http://serwer1748830.home.pl/autoinstalator/wordpressplugins3
  6. UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. UŻYTKOWNIK – podmiot, który wykupił kurs online.
  8. LEKTOR – osoba fizyczna, posiadająca kwalifikacje niezbędne dla prowadzenia nauki, za pomocą której Szkoła świadczy usługi na rzecz Uczestnika.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Platforma www.kuzniaangielskiego.pl jest to specjalistyczny serwis internetowy skierowany do osób uczących się języka angielskiego oferujący kursy online i offline z języka angielskiego.
Regulamin stanowi integralną część Umowy, do zawarcia, której dochodzi poprzez rozpoczęcie korzystania przez Użytkownika z poszczególnych ofert kursowych.
Warunkiem dokonywania sprzedaży Kursu online jest zaakceptowanie przez Użytkownika niniejszego Regulaminu.
Zamówienia można składać siedem dni w tygodniu przez dwadzieścia cztery godziny na dobę poprzez stronę internetową www.kuzniaangielskiego.pl.
Ceny podane na Platformie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

 

III. ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG

  1. Organizator prowadzi indywidualne kursy języka angielskiego przez Internet za pomocą programu Zoom. Kursy odbywają się przez cały rok kalendarzowy.
  2. Każdemu uczniowi, który nie korzystał wcześniej z usług Organizatora, przysługuje prawo do skorzystania z darmowej lekcji próbnej, podczas której prezentowany jest m. in. sposób prowadzenia kursu. Lekcja próbna trwa 15 minut. W trakcie lekcji próbnej Lektor poznaje ucznia i jego potrzeby, aby móc dostosować tematykę zajęć, sposób i tempo nauczania oraz dopasować materiały do jego indywidualnych potrzeb.
  3. Każda lekcja prowadzona jest przez Internet przez wykwalifikowanego Lektora języka angielskiego.
  4. Za rozpoczęcie lekcji uważa się moment, kiedy o umówionej godzinie Lektor rozpocznie rozmowę z uczniem przez komunikator Zoom.
  5. Jednostka lekcyjna trwa 60 minut z wyłączeniem lekcji, których długość była zmieniona podczas indywidualnych ustaleń Organizatora z Uczniem. Zmiany dotyczące długości i ceny lekcji należy ustalić z Organizatorem drogą mailową:biuro@serwer1748830.home.pl i jest zobowiązująca obie strony.
  6. Czas trwania kursu lub łączna liczba godzin obejmująca kurs ustalana jest indywidualnie, drogą mailową lub telefoniczną. 

IV. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Do korzystania z Platformy niezbędne jest:
    • a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet oraz zainstalowaną przeglądarką internetową,
    • b) włączenie w przeglądarce apletów JavaScript, Cookies,
    • c) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
    • d) Zainstalowany komunikator Zoom – najlepiej najnowsza wersja
    • e) Zainstalowaną jedną z przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer lub inną (optymalnie najnowsza wersja) z aktualną wersją wtyczki Java
    • f) Słuchawki z mikrofonem lub wbudowany mikrofon i głośniki
    • g) Zainstalowany program do odczytu plików pdf, np. Adobe Reader
    • h)Program do odczytu plików: doc.,docx, np. Microsoft Word lub darmowy OpenOffice.
  2. Możliwa jest także nauka on-line za pomocą urządzeń mobilnych (smartphone, tablet). Należy jednak upewnić się, czy urządzenie jest połączone z siecią Wi-Fi lub czy połączenie transmisji danych jest wystarczająco szybkie (najlepiej LTE).

V. MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  1. Organizator Kuźnia Języka Angielskiego udostępnia uczniowi niezbędne materiały dydaktyczne bez pobierania dodatkowych opłat.
  2. Uczeń może zakupić dodatkowe podręczniki, słowniki itp. na własny użytek po ewentualnym wskazaniu ich przez Lektora. Materiały te, mogą służyć jako uzupełnienie kursu przez Internet.
  3. W czasie trwania kursu wykorzystywane są także materiały dostępne publicznie w sieci Internet, za te materiały Uczeń nie ponosi dodatkowych kosztów.
  4. Prezentacja materiału podczas zajęć odbywa się za pomocą opcji współdzielenia ekranu lub innych narzędzi do tego przystosowanych.

VI. TERMINY LEKCJI

  1. Terminy lekcji (dni tygodnia, godziny) każdego Ucznia ustalane są indywidualnie z Lektorem. Pory zajęć mogą być stałe lub zmienne.
  2. W przypadku lekcji w parach lub grupach lekcja rozpoczyna się o ustalonej godzinie w momencie nawiązania kontaktu z jednym z uczestników kursu grupowego, bez konieczności oczekiwania na pozostałych Uczniów.
  3. Spóźnienia Ucznia oraz Lektora:
    • a) Spóźnienie Ucznia: od czasu trwania zajęć odejmowany jest czas spóźnienia. Czas ten nie podlega odrobieniu w innym terminie, ani innej rekompensacie. Jeżeli Lektor nie zastanie Ucznia o umówionej godzinie w ciągu 15 minut od momentu planowego rozpoczęcia lekcji, lekcję uznaje się za przeprowadzoną. Wyjątek mogą stanowić sytuacje, gdy Uczeń poinformuje Lektora o swoim spóźnieniu i poprosi o rozpoczęcie lekcji w późniejszym terminie. Rozpoczęcie lekcji w późniejszym terminie nie oznacza jednak jej przedłużenia. Lekcja kończy się wtedy o ustalonej wcześniej porze.
    • b) Spóźnienie Lektora: czas spóźnienia Lektora doliczany jest do czasu lekcji lub podlega odrobieniu podczas pierwszej kolejnej lekcji. Jeżeli Lektor nie stawi się na lekcję do piętnastu minut od momentu jej zaplanowanego wcześniej rozpoczęcia, Uczeń ma prawo żądać ustalenia terminu kolejnej lekcji zamiast tej, która się nie odbyła. Uczeń nie ponosi dodatkowych kosztów z tego tytułu. 

VII. ZMIANY TERMINU LEKCJI, PRZEKŁADANIE LEKCJI

  1. Każdy Uczeń ma prawo do bezpłatnego przełożenia lekcji na inny termin bez podania przyczyny. 
  2. Chęć przełożenia lekcji należy zgłosić Organizatorowi mailowo lub telefonicznie najpóźniej na 24 godziny przed przekładaną lekcją. W sytuacji odwołania lekcji później niż na 24 godziny do terminu, kiedy miała się odbyć wg wcześniej ustalonego planu, traktuje się jako przeprowadzoną i Uczeń ponosi jej koszty.
  3. W przypadku:
    • – przekładania lekcji powyżej 4 razy w danym miesiącu, 
    • – niestawienia się na zajęcia bez wcześniejszego ich odwołania lub próby przełożenia lekcji tego samego dnia czy też na krótko przed jej planowanym rozpoczęciem 
    • Organizator ma prawo potraktować tę lekcję jako przeprowadzoną. W tym przypadku, Uczeń ponosi jej koszty.
  4. Każda przełożona lekcja musi zostać odpracowana w ustalonym z Lektorem, dogodnym dla obydwu Stron terminie w ciągu 7 dni licząc od dnia jej przełożenia.
  5. Odrabianie lekcji może także odbyć się poprzez przedłużanie jednej, dwóch lub więcej kolejnych lekcji o odpowiednią ilość minut (np. 10, 15, 20, 30 minut).
  6. Uczeń może prosić Organizatora o stałą lub chwilową zmianę rozkładu zajęć. Możliwość taka przysługuje Uczniowi raz w miesiącu. Lektora należy poinformować o chęci zmiany najpóźniej na 7 dni przed jej planowaniem. Zgoda Lektora jest zależna od jego dostępności. W przypadku braku wolnych terminów Organizator zapewni Uczniowi możliwość odrobienia tych zajęć w innym wspólnie ustalonym terminie.

VIII. PŁATNOŚCI

  1. Płatności dokonywane są przelewem na rachunek bankowy Organizatora o  numerze:

    PKO BP 42 1020 3453 0000 8002 0026 8706.

    Dane potrzebne do wykonania przelewu zamieszczone są na stronie: http://serwer1748830.home.pl/autoinstalator/wordpressplugins3.

  2. Uczeń opłaca kurs z góry. Termin zapłaty wynosi do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym ma się odbyć kurs.. Jeżeli kurs rozpoczyna się w połowie miesiąca, opłatę należy wnieść w ilości odpowiadającej ilości  lekcji,  które odbędą się w danym miesiącu. 
  3. Na początku każdego kolejnego miesiąca Organizator ustala ilość lekcji z Uczniem. Kwota do przelewu liczona jest na podstawie informacji o ilości lekcji w danym miesiącu kalendarzowym.

IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Użytkownik, który zawarł umowę o świadczenie usługi kursu drogą elektroniczną, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, licząc od dnia złożenia wypowiedzenia. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Skorzystanie z formularza o odstąpieniu od umowy nie jest obowiązkowe.
  2. W przypadku przesłania oświadczenia przez Ucznia drogą elektroniczną, Organiazator niezwłocznie prześle Uczniowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  3. Rezygnacja z kursu możliwa jest po wykorzystaniu wpłaconej kwoty, opłaconą kwotę należy wykorzystać do końca trwania okresu wypowiedzenia. Niewykorzystana kwota w okresie wypowiedzenia, nie podlega zwrotowi.

X. PROCEDURA REKLAMACYJNA

  1. Reklamacje mogą być składane pisemnie, drogą elektroniczną lub przy wykorzystaniu wzoru formularza stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu.
  2. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia, określenia daty wystąpienia przyczyny uzasadniającej złożenie reklamacji, żądanie oraz numer rachunku bankowego Użytkownika, na które w razie uwzględnienia reklamacji dotyczącej wad fizycznych lub prawnych Usługi, Organizator zwróci cenę Usługi.
  3. Organizator ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Jeśli nie rozpatrzy reklamacji w tym terminie, uważa się, że reklamację uznał.
  4. Organizator rozpatruje reklamację drogą korespondencji elektronicznej, wysłanej na adres elektroniczny reklamującego.

XI. PROBLEMY TECHNICZNE ORAZ SYTUACJE NADZWYCZAJNE

  1. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Ucznia (np. awaria komputera, Internetu) uniemożliwiających przeprowadzenie lekcji w umówionym z Lektorem terminie należy natychmiast powiadomić Organizatora telefonicznie (534115555) lub w miarę możliwości mailowo z innego urządzenia. Każdemu Uczniowi przysługuje w trakcie trwania umowy jedno bezpłatne odwołanie lekcji z powodów technicznych leżących po jego stronie. Za każde kolejne odwołanie lekcji z powodu problemów technicznych po stronie Ucznia pobierana jest opłata 50% ceny standardowej lekcji. Pozostałe 50% czasu lekcji można odrobić z Lektorem w umówionym terminie (Patrz pkt. 6 Zmiany terminu lekcji, przekładanie lekcji).
  2. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Lektora, Uczniowi przysługuje prawo do nieodpłatnego odrobienia lekcji w ilości równej ilości lekcji, które nie odbyły się z powodu tych problemów w innym wcześniej umówionym terminie. 
  3. Lekcje, które nie odbyły się z powodu problemów technicznych po stronie Lektora, nie podlegają zamianie na gotówkę.

XII. CERTYFIKATY

  1. Na prośbę Ucznia, Organizator wystawia Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu na określonym poziomie zaawansowania językowego.
  2. Aby otrzymać Certyfikat, Uczeń musi zdać test sprawdzający wiedzę na określonym poziomie z wynikiem minimum 60%.
  3. Test sprawdzający wiedzę organizowany jest podczas lekcji, którą Uczeń opłaca zgodnie z cennikiem.
  4. Certyfikat wysyłany jest drogą mailową lub na koszt Ucznia pocztą tradycyjną na podane przez Ucznia dane adresowe.

XIII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ
1. Organizator ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy.
2. Spory wynikłe z realizacji Umowy rozwiązywane będą w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Organizator może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
3. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php  http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
4. W przypadku braku zainteresowania ze strony Użytkownika możliwością skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Organizatorem a Użytkownikiem, zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
 
XIV. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników oraz Uczniów (imię i nazwisko, adres e-mail, inne dane niezbędne przy zakupie kursu) zbieranych za pośrednictwem Platformy jest Organizator, który podejmuje niezbędne środki w celu ich ochrony.
  2. Organizator zapewnia ochronę danych osobowych wymaganą Ustawą o ochronie danych, Ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych oraz Regulaminem. Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania, może także wyrazić sprzeciw na przetwarzanie jego danych osobowych w celu reklamy i marketingu bezpośredniego usług własnych.
  3. W przypadku wygaśnięcia umowy i niewykupienia nowego kursu, indywidualne Konto Użytkownika zostaje zamknięte w związku z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W takiej sytuacji, Użytkownik będzie miał podgląd do swoich danych. Na żądanie Użytkownika dane będą usuwane. W przypadku Ucznia, który rezygnuje z dalszej nauki u Organizatora,  dane osobowe są przetwarzane przez 12 miesięcy.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek brak podania niezbędnych do zawarcia Umowy danych, skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże Umowy.
  5. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
  6. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych, w celach marketingowych (remarketing) oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania Serwisu.
  7. Administrator informuje niniejszym, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. W takiej sytuacji, korzystanie z Platformy może być utrudnione.
  8. Pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu przez Administratora, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownika.
  9. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności.

XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy o świadczenie usługi nauki w ramach kursów językowych online zawierane są na odległość w języku polskim.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn m.in. zmiany przepisów prawa, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Organizator informuje Użytkowników na Platformie.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  4. Na wypadek, gdyby niektóre postanowienia niniejszego regulaminu okazały się nieważne, bezskuteczne lub mogłyby być uznane za klauzule niedozwolone, wówczas nie powoduje to nieważności całego regulaminu, ale w miejsce powyższych postanowień zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy prawa.